Mroczus
Special Jounin

Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowiak aka Neo Konoha
|
Wysłany: Śro 10:00, 11 Lip 2007 Temat postu: Rodzaje kart by Chudi X |
|
|
Oto wypis rodzaju kart artykuł Chudiego X z etbg.pl w razie sprzeciwu autora admin usunie temat...
Cytat: | W Naruto CCG mamy 4 typy kart : (PL/US/DE)
Ninja
Technika / Jutsu / Jutsu
Zdarzenie / Mission / Ereignis
Klijent / Client / Klient
Karty Ninja :
Ninja są ekspertami w sztukach walki z wieloma zdolnościami. Są to najważniejsze karty w grze i mają wielkie znaczenie.
Wyjaśnienie do literek :
a - Typ karty (Ninja, Jutsu, Mission, Client)
b - Symbol karty:
Grom / Lightning / Donner
Wiatr / Wind / Luft
Ziemia / Earth / Erde
Woda / Water / Wasser
Ogień / Fire / Feuer
C - Nazwa Karty
D - Właściwości : (wioska/stopień ninja/płeć/Inteligencja i inne)
E - Koszt przywołania
F - Koszt kart z ręki
K - Atak
J - Wsparcie
H - Atak (status ranny)
G - Wsparcie (status ranny)
I - Styl ataku : (PL / US / DE)
Nin-Jutsu
Tai-Jutsu
Gen-Jutsu
Jedzenie / Food / Essen
Broń / Weapon / Waffen
Mgła / Fog / Nebel
Umysł / Ghost / Geist
Cień / Shadow / Shatten
Owady / Bugs / Insekten
Płomień / Flame / Flamme
Piasek / Sand / Sand
Szczęka / Jaw / Reißzähne
Manipulacja / Manipulation / Manipulation
L - Efekt
M - Znaczek setu
N - Tekst poboczny
O - Rzadkość : common, uncommon, rare, super rare, złota << Brak w kartach niemieckich
P - Numer karty
Faza wprowadzenia : Mission Phase step 1.
Gracz może zagrać kartę ninja z ręki i umieścić ją w swojej wiosce (miejsce na macie).
Zasady zagrania :
- Możesz zagrać tylko jedną kartę na turę.
- Nie możesz mieć dwóch kart o takiej samej nazwie w wiosce.
- Jeśli przeciwnik posiada u siebie na polu kartę o takiej samej nazwie jaką posiada karta, którą chcesz wezwać możesz to zrobić.
- Koszt wprowadzenia musi być mniejszy lub równy ilości tur gracza, które minęły oznaczonych przez znacznik tur
- Jeśli zagrywasz kartę o koszcie kart z ręki 1 lub większym musisz wysłać odpowiednią ilość kart z takim samym symbolem jaki posiada karta ninja do strefy chakry.
- Zagrywana karta jest kładziona w pozycji pionowej.
Karta Jutsu :
Karty reprezentujące techniki w świecie Naruto. Używane przez wykorzystanie chakry.
a - Rodzaj karty
b - Symbol karty : grom, wiatr, ziemia, woda lub ogień
c - Nazwa Karty
d - Koszt karty
e - Wymagania/Cel/Efekt
f - Tekst poboczny
g- Znaczek setu
h - Rzadkość : common, uncommon, rare, super rare, złota
i - Numer karty
Faza wprowadzenia : Battle Phase step 3.
Gracz może użyć karty jutsu z ręki. Jeśli zostanie użyte kilka kart jutsu tworzą one segmenty łańcucha.
Zasady zagrania :
- Karty jutsu mogą być użyte tylko pomiędzy ninja znajdującymi się w polu walki.
- Karty jutsu z wypisanymi wymaganiami mogą być użyte tylko przez ninja spełniających te wymagania.
- Jeśli karta może posiadać specyficzny cel gracz musi go wskazać aby ją zagrać. Jeśli nie zrobi tego nie może zagrać tej karty.
- Aby użyć karty jutsu musisz zdiscardować odpowiednią ilość kart z strefy chakry. Jeśli koszt karty wskazuje kartę z jakimś symbolem zdiscarduj taką kartę. Jeśli koszt karty pokazuje ilość potrzebnych kart z strefy chakry zdiscarduj dokładnie taką ilość np : karta "Sharingan Eye" ma w koszcie znaczek ognia oraz cyfrę 1. Gracz musi zdiscardować z strefy chakry jedną kartę z symbolem ognia oraz jedną dowolną kartę.
- Karta jutsu po użyciu przechodzi do strefy chakry.
Karta Misji : Karty reprezentujące wydarzenia i zadania w świecie Naruto. Jedna karta misji może być zagrana w turze. Odpowiednio użyte mogą dać przewagę oraz dobre karty w ręce.
Faza wprowadzenia : Mission Phase step 2.
Gracz może użyć karty misji z ręki.
Zasady zagrania :
- Można zagrać tylko jedną karte misji na turę.
- Koszt wprowadzenia musi być mniejszy lub równy ilości tur gracza, które minęły oznaczonych przez
znacznik tur.
- Jeśli karta posiada specyficzny cel gracz musi go wskazać aby ją zagrać. Jeśli nie zrobi tego nie może zagrać tej karty.
- Po użyciu karty misji kładzie się ją w strefie chakry.
- Jeśli zagrywasz karte o koszcie kart z ręki 1 lub większym musisz wysłać odpowiednią ilość kart z takim samym symbolem jaki posiada karta misji do strefy chakry.
Wyjaśnienie do literek :
a - Rodzaj karty
b - Symbol karty : grom, wiatr, ziemia, woda lub ogień
c - Nazwa Karty
d - Koszt wprowadzenia
e - Koszt kart z ręki
f - Efekt/Cel
g - Tekst poboczny
h - Znaczek setu
i - Rzadkość : common, uncommon, rare, super rare, złota
j - Numer karty
Karta Klienta : Karty reprezentujące zwykłych ludzi ze świata Naruto posiadających zadanie dla wioski. Nie mogą być użyte podczas walki. Wspierają one ninja i wioskę swoimi efektami.
Faza wprowadzenia : Mission Phase step 4.
Gracz może zagrać kartę klienta z ręki i umieścić ją w swojej wiosce (miejsce na macie).
Zasady zagrania :
- Możesz zagrać tylko jedną kartę na turę.
- Każdy gracz może mieć tylko jedną kartę klienta w grze.
- Koszt wprowadzenia musi być mniejszy lub równy ilości tur gracza, które minęły oznaczonych przez
znacznik tur.
- Jeśli zagrywasz kartę o koszcie kart z ręki 1 lub większym musisz wysłać odpowiednią ilość kart z takim samym symbolem jaki posiada karta klienta do strefy chakry.
- Zagranie karty klienta nie jest liczone jako zagranie karty ninja. |
Obrazki kart dodam później ewentualnie jeśli ktoś ma jakieś scany może dodać w poście aby się pochwalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|