Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mroczus
Special Jounin

Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowiak aka Neo Konoha
|
Wysłany: Nie 21:51, 19 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To jaki sens ma jutsu które zmienia styl walki na flammen?
Chyba po to żeby można było go użyć w chainie i potem great fireball...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Qzin
Chuunin

Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 3:03, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nie. Po zakończeniu chainu można znowu go rozpocząć to raz. Dwa, że ma to sens jako obrona przed Fireballem chociażby . A trzy, że ta karta nie jest aż tak użyteczna XD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mroczus
Special Jounin

Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowiak aka Neo Konoha
|
Wysłany: Wto 14:48, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To pytanie czy jak przed walką następuje chain i on sie zakończy to czy ta walka MUSI sie od razu roztrzygnąć czy można zacząć kolejny chain przed tą walką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qzin
Chuunin

Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 1:13, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Mówiąc walka masz na myśli Showdown? Oczywiście, że można inicjatywę ma drugi gracz(nie ten który rozpoczął chain). Jeśli spasuje, to drugi gracz może spasować i wtedy przechodzi się do showdownu. Jeśli drugi gracz rozpocznie to sytuacja się powtarza ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bushi11
Genin

Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:32, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Czy jest wersja online Naruto CCG?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nequ
Administrator
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łeba
|
Wysłany: Śro 20:09, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jasne, masz tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Venom master
Genin

Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:29, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej chodziło o coś w stylu game kinga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bushi11
Genin

Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:52, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi o coś takiego, że się kupuje wirtalne karty i nimi gra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Venom master
Genin

Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:04, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
btw: można położyć platoon ninja bez wysyłania innego do chakry? Od tak zagrać go z ręki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bushi11
Genin

Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:56, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Gdzie na karcie jest napisana Mental Power?? Możecie podać ninja o największej i dużej menatal power?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cypel
Chuunin

Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:41, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Czesc!
Gram od nie dawna w Naruto ccg i mam 2 pytania:
1. Czy jeśli gracz atakujacy wysle druzyne do ataku to gracz blokujacy musi wystawic swoja druzyne?( jesli nie musi to czy sa jakies konsekwecje)
2. Czy można miec trzy takie same karty ale kompletnie identyczne ( z tej samej serii) czy mozna miec np. 9 naruto, ale z roznych serri.
Wiem, ze pytania moga byc glupie, ale jestem nowym graczem:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mroczus
Special Jounin

Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowiak aka Neo Konoha
|
Wysłany: Pon 9:06, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
po co dajesz temat z tym pytanie,m i jednocześnie piszesz tutaj???
odpowiedzialem ci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cypel
Chuunin

Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:57, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1.Jesli gracz atakujacy nie bedzie chciał wysłać drużyny do walki to moze to zrobic blokujący?
2.Jesli gracz atakujacy wysle druzyne do ataku to jak gracz blokujacy wysle swoja druzyne aby blokowala to ta druzyna od razu moze zatakowac czy w drogiej kolejce?
3. Czy mozna dokladac ninja do walki?
4. Ostatnie pytanie:D Jesli jestem graczem atakujacym to po wezwaniu ninja moge go odrazu wysłać do walki?
z góry dzięki:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mroczus
Special Jounin

Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowiak aka Neo Konoha
|
Wysłany: Pią 14:24, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1.a przed czym miałby się wtedy bronic???=nie
2.tak a czmeu by nie?
3.jesli jakiś efekt jutsu to da to tak ale nie pamiętam żeby było takie.
4.tak nie istnioeje tu zasada a M;tG i DM że potwór wezwany nie może zatakować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cypel
Chuunin

Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:55, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jeszcze raz wielkie dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|