Naruto CCG
Forum o karciance
» FAQ
» Szukaj
» Użytkownicy
» Grupy
» Galerie
» Rejestracja
» Profil
» Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
» Zaloguj
Forum Naruto CCG Strona Główna
->
Artykuły
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
Regulamin
Opinie i Sugestie
Newsy Forumowe
O Naruto
----------------
Nowości w karciance
Artykuły
Ogólna Dyskusja
Decki
----------------
Deck Building
First Deck
Naruto CCG Gaming
----------------
Zasady Naruto CCG
Karta Tygodnia
Naruto Team
Shop
Naruto Anime & Manga
----------------
Naruto Anime
Naruto Manga
Turnieje Naruto CCG
----------------
Ogłoszenia
Raporty
Inne
Inne
----------------
Free Topic
Gry
Film / Muzyka / Książki
Dodatki
----------------
Shoutbox
Współpraca
Bannery
Top Listy
NarutoCCG.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GaaraOfTheDesert
Wysłany: Sob 20:56, 09 Sie 2008
Temat postu:
Hehe to jest jeden z ciekawszych sposobów grania (chodzi mi o budowe decka mill), zapewne gdybym miał znaczna wiekszość tych kart to próbowałbym tym grać bo konfiguracja ciekawa, szczególnie akcje Kiby i Akamaru mi się tu podobają. Ale cuż...nie mam wystarczających kart na taką budowę.
David-ek
Wysłany: Wto 22:15, 25 Mar 2008
Temat postu:
no i to jest to dzięki za art bardzo interesujący.
Melcior
Wysłany: Wto 22:11, 25 Mar 2008
Temat postu: Budowa milla by Melcior
Przedstawię wam opis talii, która może nie wygrywa turniejów, ale jest znacznie oryginalniejsza, niż kolejne Aggro czy Kontrolka (Choć mill po części nią jest)
1. Ogólny opis strategii
2. Karty przydatne w decku
3. Przykładowe talie
1. Ogólny opis strategii: Czym w ogóle jest Mill? Zapewne starzy wyjadacze karcianek dobrze wiedzą o co chodzi, ale dla niezorientowanych -Głównym celem tej talii jest doprowadzenie do sytuacji, w której przeciwnik nie ma możliwości dobrania karty z decka, dzięki czemu wygramy. W tym celu będziemy musieli wyrzucać karty z wierzchu talii oponenta, kazali mu dobierać do ręki a także przedłużać pojedynek.
2. Karty przydatne w decku:
Leaf Ninja Forces - Wg. mnie najlepsza karta do milla. Jeżeli przeciwnik dobiera karty 2x Szybciej, to i 2x Szybciej pozbędzie się ich z talii.
Parasitic Insect Jutsu - Za dwie chakry odrzucamy przeciwnikowi 3 karty z talii. Znacząco przyśpiesza sprawę. Jedyna wada jest taka, że będziemy musieli używać Shino i Jego Ojca, aby skutecznie używać tej techniki...
Smoke Pellet - Przerywa walkę. Świetny wybór jeżeli musimy przetrzymać przeciwnika (A musimy).
Hizashi Hyuuga - Kolejna karta przetrzymująca + ma nienajgorsze staty.
Kazekage - Jeszcze jedna karta do przetrzymywania. Wadą jest koszt wystawienia z ręki, ale do szóstej tury powinniśmy mieć wystawione Leaf Ninja Forces, więc nie ma problemu ^L^
Securing Food - I następna karta do zastopowania wroga (Sporo ich, ale są niezbędne) Może nie tak dobra jak poprzednie, ale warta rozważenia.
Neji Hyuga i Shikamaru Nara - Obie te kart w połączeniu z Leaf Ninja Forces potrafią na długo trzymać wroga na dystans.
Ino Yamanaka - Świetnie miesza szyki przeciwnikowi, co jest dla nas ważne.
Temari - "Zaopiekuje się" technikami mogącymi nam zaszkodzić.
Wish - Ochroni nas przed samo-millem, a do tego pozwoli na jeszcze jedną "kolejkę" Parasitic Insect Jutsu.
To tyle jeżeli chodzi o najprzydatniejsze karty z Earth i Wind. A teraz coś z drugiego, powstałego niedawno, rodzaju milla.
Double-Headed Wolf - Ta karta razem z Kibą i Akamaru jest niezbędna, aby odpalić...
Wolf Fang Over Fang - Obecnie najlepsza karta do milla. Odwala 5 kart z wierzchu decka przeciwnika. A w połączeniu z Ninja Art of Beast Mimicry: All-Four Jutsu odrzucia aż 10 kart. Czyli 1/4 całej talii przeciwnika - To jest coś!
Man-Beast Transformation Combo - Dzięki tej karcie będziemy mieli:
1. Pewność, że dobierzemy Wilczka lub jego technikę
2. Chakrę na tę technikę ^L^
Dzięki Kibie dobierzemy niezbędnego do wilka Akamaru. Natomiast sam Czerwony pomoże nam na początku odrzucić kilka kart.
Dynamic Marking - Wzmocnienie odrzucania kart Akamaru.
Berserk - Bardzo nietypowy Mill XD
3. Przykładowe Talie
Earth/Wind Mill:
3x Naruto [Ola]
3x Ino [er Formation]
3x Sakura Haruno [Control of Chakra]
3x Shikamaru [Flex]
3x Shino Aburame [Tracking]
2x Temari [Wind Scythe]
2x Neji [Another Metod for Perfect Protection]
2x Hizashi [Why he chose death]
2x Ino & Inoichi Platoon
2x First Hokage [Starter]
3x Parasitic Insect Jutsu
2x Dropping the Blackboard Eraser
2x Smoke Pellet
3x Securing Food
3x Leaf Ninja Forces
2x Wish
Kiba Mill:
3x Kiba Inuzuka (Man Beast Clone)
2x Akamaru[Ninja Art of Beast Mimicry]
2x Choji Akimichi (us Foramtion)
3x Shikamaru Nara (us foramtion)
2x Temari[WS]
2x Neji Hyuga (APD)
3x Double Headed Wolf (Risky New Jutsu)
2x Tsume Inuzuka (Combination)
2x Kuromaru (Partner)
2x Inoichi Yamanaka (Reunion of the Trio)
2x The First Hokage (The One Who Created the Village)
3x Dynamic Marking (Battle of Destiny)
3x Wolf Fang Over Fang
2x Fang Over Fang
2x Berserk
2x Man-Beast Transromation Combo
3x Leaf Ninja Forces
Mill bez Ninja: (Zupełnie nie wiem, czy to się nadaje do czegokolwiek, ale postanowiłem to zamieścić jako ciekawostkę)
Earth
3 Leaf Ninja Forces
3 Weeding
3 Securing Food
Wind
2 Chunin Exam Rule
2 Lucky
2 Cheating Prevention
3 Disarmament
Lightning
2 Sweet Tooth
3 Here Comes Anko
3 Disaster of the Nine-Tailed Fox
2 The Hero Appears!
Water
3 Gathering Herbs
3 Image of Death
3 Secret Conspiracy
2 Mischief of Darkness
Clients
1 Ageha
I to na tyle. Dziękuję za uwagę ^L^
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
subMildev
free theme by
spleen
&
Programosy
Regulamin